fredag 15 oktober 2010

Extra mamma...

Jag är så lyckligt lottad som har underbara människor runt mig.
Människor som förstår att livet inte är en dans på rosor.
Men även människor som förstår hur man behöver motivation för att orka..
Jag har lärt känna nya fina människor som jag redan nu värdesätter högt.
Jag har vänskap i en synnerligen underlig relation, min före detta kille Mickes underbara flickvän Mathilda och jag har bundit ett band som e finurligt knutet men på ett rakt o ärligt sätt.
Mathildas mamma Helena.. Vad finns att säga, hon är som en extra mamma som är så förstående och verkligen sätter sig in i mina tankar o känslor.
Man ska inte döma människor hit o dit utan lära känna insidan och inte döma efter första intrycket.
Vi kan många vara blyga, osäkra och underliga vid första mötet och det visar sig olika på olika människor...
Så därför ska vi lära känna innan vi dömer.
Att förlåta varann är väl det viktigaste, att inse att vi alla faktiskt kan ha fel.
Det finns inget bättre än att känna den där stora stenen falla som tryckt hjärtat..
Vänner kan man även vara på avstånd, bara man respekterar varann och tänker på hur man själv vill bli behandlad, omtalad eller framhävd :)
Jag är lyckligt lottad.. Så är även NI, så lova mig att ni tar hand om varann och använd orden JAG ÄLSKAR DIG ofta, det värmer, stärker och gör Er till bättre människor :)
KRAMAR FRÅN MIG O PIGO  <3 <3 <3

1 kommentar:

  1. nåå naw nu blev de juh jobbigt att läsa detta ;) du vet de trillar en trå eller tre
    ha de bra Varma Hårda Kramar <3

    SvaraRadera