lördag 2 oktober 2010

Mitt i natten...

Sömnen borde finnas där... tröttheten borde smyga sig på..
Men nä... Här sitter man o stirrar på absolut inget intressant på teven. John Blund har väl hittat nå pök och struntar i och slänga lite vitt puder åt mig som kunnat få mig i drömmarnas värld..
Många är ute o svänger sina lurviga, inte jag för mina finns det risk att Svea skog hämtar och det vore juh trist om Pigo fick en mamma som hjulade runt istället för rullar omkring nu som en boll... Jag känner bara så mycket längtan, längtan efter lugn..
Jag hade gärnat tagit en eka och rott ut på Lompis sjön och legat där o solat i ett par dar, för det är i mitt liv som och jämnföra med rivieran o Monaco osv... Nä skämt och sido.. Jag skulle inte göra det då det finns många joggare som fått svåra men för livet ja tom blivit blinda..
Jag har ett samvete o behåller kläderna på och försöker helt enkelt hitta något att läsa istället för att sitta här o skriva meningslösa saker..
Men en sak e då säker... I morgon vaknar jag av att Pigo som vanligt slänger antingen ett marsvin i huvudet på mig eller en tutte eller två... Sen skriker hon som vanligt AJJJJJJJÖ!!! För hon vet att det e de jag vaknar med att säga varje morgon av hennes underbara väcknings sätt... Och vet ni JAG ÄLSKAR HENNE LIKA MYCKET fast jag egentligen borde sova med hockeyhjälm på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar