lördag 2 oktober 2010

Lördag hela dagen...

Sitter o lyssnar när två hästskötare ska byta blöja... Med liten Lördagsöveraskning i ...
Vilken cirkus... Kanske inte bästa Nanny materialet men de gillar juh och vara med Pigo :)
Tur att de är bra i stallet, där kan de minsann tvätta hästrumpor o hästsnoppar osv..
Men när Pigo gör nummer två så håller de på tippa baklänges :)
Jag sitter här i köket och ler för mig själv..
För två år sen skulle jag heller aldrig tänka tanken om bajsblöjor, jag liksom förträngde det genom hela min graviditet att det lilla knytet faktiskt kommer att bajsa..
Jag har också haft sån skräck, men allt kom så naturligt..
Tom det att jag började gilla barn...
Jag har varit LIVRÄDD för barn i alla åldrar och hållt dem på bra avstånd..
Jag sa tom till min bror att jag kan vara barnvakt den dagen de är rumsrena hans små pojkar..
JAG LED AV BARNALLERGI!!! Klåda o svettningar när jag såg ett barn och vägrade hålla i ett...
URK... Nu sitter jag här med Pigo, det bästa som hänt mig :)
Fanny,WILDA Matilda Pettersson.... Husets prinsessa och mitt överhuvud...
Nu ska jag hoppa i duschen, dansa regndansen o sjunga...
Inte ofta jag har tid o göra det då Pigo alltid e med men nu är ju Nannysarna här så nu ska här  SKRUBBAS!!
Sen ska jag ut och äta en trevlig middag med Jennie och ta en öl eller två..
Så jaga lugnt där ute i djungeln gott folk, man vet inte hur stora sorkarna är i år och hur agressiva de är :)
KRAMAR FRÅN MIG & PIGO <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar