söndag 17 oktober 2010

Söndag.. En dag som man inte fåååår arbeta på ... eller hur var det..

Jobb... Jobb.. Jobb...
Allt för denna ständiga brödföda som tyvärr behövs.
Min form idag har inte varit den bästa, skakiga ben och känt yrsel heela dagen.
Pigo fick vara hemma då Bosse min morbror som jag jobbar åt varit dålig idag.
Men nu sitter jag o väntar på att hon ska komma, det är som om man vore 4 år och väntar på tomten :)
Så mysig är hon min lilla tjej <3
Många tankar har det varit denna helg och jag tror inte de kommer upphöra innan jag benat upp och börjat bearbeta dessa.
Jag känner mig ibland som ett stort frågetecken, varför??
Det måste vara för att jag ibland bara kan svaren.. Jag vet inte och ingen aning....
De svaren jag hatar mest att få höra har jag själv börjat använda i mitt eget ordförråd som vardagsmat..
INTE BRA!!!
Jag vill inte att människor runt mig ska må dåligt, jag mår så bra när leenden o glada ansikten är en självklarhet.
Jag kommer under veckan börja med en stor förändring i mitt tänkande och vissa saker måste jag bara helt enkelt glömma å gå vidare..
Men när man är tvungen att dra upp det med jämna mellanrum så är det som ett sår som rivs upp och du blir så ledsen igen...
Men för mig nu är prioriteringen BARA mig själv och min roll som mamma och flickvän..
För jag vet att min dotter inte kan ha det bättre än hon har det..
Hon har mig som älskar henne mer än allt annat och hon har sin Pappa Kenneth som också älskar henne för den starka lilla person hon är..
Och jag vet att jag som flickvän måste må bra för att vara den jag egentligen är...
POSITIVT tänkande och vända ryggen åt den ondska som tyvärr finns där ute, så är det bara :)
ONDSKAN har ett namn och en familj som jag nu lägger bakom mig..
De finns inte...
SKÖNT DÅ VAR DET AVKLARAT!!!
Helgen har förövrigt bestått av jobb och Pigo har gjort riktigt bra skift.
Hon kommer att bli en RIKTIGT bra tjej det vet jag :)
Så nu mina vänner lovar jag Er att det blir MYCKET roligare blogg inlägg framöver..
KRAMAR från MIG & WILDA <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar