onsdag 6 oktober 2010

Pigos första arbetsdag...

iDet första min lilla groda gör när hon kommer in hos Morbror Bo , är att trycka på hans Larmknapp som han har för sin säkerhet då han haft en stroke för 5 år sedan...
I denna mackapär som mest liknar en telefonsvarare svarar en vänlig mansröst.. Hallå... Jag säger OJ HOPPSAN detta var verkligen en feltryckning..
Min lilla dotter gillade den röda knappen på mackapären...
Inga problem, hälsa din lilla dotter säger mannen och önskar oss en trevlig dag..
Men nu vet vi att den funkar ialla fall sa min mamma när jag ringde henne :)
Sen har hon mest busat omkring o ritat på lite stolsdynor som hon tyckte var TRÅKIGT BEIGA!!!
Sen när vi kom hem fortsatte hon dra fram som en virvel vind :)
Vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan henne, vem hade jag varit och var hade jag stått i livet??
Hon ändrade precis ALLT.
Hon kom som en ängel och hon förgyller min dag varje dag jag öppnar min ögon vet jag att dagen blir tung men att jag kommer lägga mig på kvällen med ett leende på läpparna.. Allt tack vare hon....


                    Min älskade FannyWILDA Matilda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar