måndag 11 oktober 2010

Känner GLÄDJE..för första gången på länge :)

Det känns som om barnet inom mig vill skriva, hoppa och träda fram..
Galenskap och tokerier..
Ja vad finns att säga, jag mår bra..
Riktigt bra, äntligen så ser jag en FRAMTID..
Jag hade iofs velat ruska om vissa människor som känns trista å grå.. Fråga vad de tänker på...
Ge livet en KICK åka bräda och gö nåt trick..
Vad som finns där ute vet nog ingen, men jag känner för att göra det bästa fram till den dagen jag slänger in handskarna för sista gången...
Löften ska hållas och saker ska göras.. Snart går väl Pigo i skolan :)
Jag rider igen och älskar livet precis som det är..
Men nu är jag här, så därför gör jag det bästa för stunden..
LER och funderar hur jag ska göra livet lite lättare för mina vänner i morgon..
Jag vill verkligen att alla ska få vara GLADA och känna LYCKA!!! Det förtjänar alla goda människor :)
Så låt oss släppa ut barnet inom oss och skrika : WIHAAAAAA vi är i alla fall inte 65år ännu!!!! :) :)
Jag har roliga dagar tillsammans med Pigo, hon är som en hel komedi hela hon.. Vi har skoj!!!


Hundarna är verkligen med på hennes manus och drar inte för att improvisera..
Mitt hår lär vara grått inom något år och vet ni..
GÄRNA för mig bara jag har det bra och min dotter får det hon behöver..
GLÄDJE o TOKERIER samt en mamma som e lite crazy...
Ja i morgon ännu en dag.. tyvärr VIT.. Så jag tänker färg lägga dagen trots den snön som faller..
Tänk Positivt ..
För det gör JAG :) För första gången på väldigt länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar