måndag 11 oktober 2010

Vår framtid :)

Vi formar givetvis vår egen framtid genom att lägga de stenar som så småning om ska bilda en väg vi ska följa...
Ibland händer det saker som är underbara och oförglömliga, ibland händer det saker som kan förstöra och rasera så mycket.
Jag Har i alla fall förärats med en dotter som egentligen betyder allt. Kenneth som jag älskar.
Vänner som visar mig vägen och föräldrar som stöttar mig när jag e så svag att jag håller på falla.
Ett litet ord kan betyda så mycket för en när det är som jobbigast, samtidigt som det kan sabotera en dag helt och hållet.
Jag kommer inte vara rädd att ge beröm, säga att jag uppskattar och verkligen älskar dem som står mig nära.
Man kan inte få för mycket av det .
Jag funderar på framtiden nu mer än någonsin..
Men jag vet att vad jag än gör så gör jag mitt bästa.
Men jag tänker inte låta elakt förtal eller elaka människor sabotera det, de kan juh roa sig själva med att rulla runt i den skit som omger dem :)
Att rätt systemet inte är rättvist det vet vi alla, men sanningen kommer alltid fram och till slut står ärlighet som slutlig vinnare i alla fall :)
Jag hoppas ni alla där ute tänker efter och uppskattar det ni har, vi är alla lyckat lottade på ett eller annat sätt.


JAG HOPPAS BARA FRAMTIDEN VILL OSS ALLA VÄL <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar